Majestueuze ervaring op luxe jacht

Royale lengte met ruime dekken

Partners

Vele organisaties en bedrijven dragen bij aan de instandhouding van de Piet Hein als nationaal maritiem erfgoed.

Hun bijdragen maken onder meer mogelijk dat het Koninklijk Jacht Piet Hein in volle glorie behouden wordt voor de vaart.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Wilt u reserveren? Klik hier.

Stichtingen

Onderstaande stichtingen hebben financieel bijgedragen:

ANBI

Stichting Piet Hein is door de belastingdienst aangewezen als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). De ANBI-status biedt belastingvoordelen voor zowel de instelling als de gever. De ANBI-status kent een publicatieplicht om inzicht te geven in de stichtingen. De hiervoor aangewezen documenten over ANBI vindt u op onze website.

Schenken & Nalaten

Periodiek gift:
Bij een periodieke gift van ten minste vijf jaar is het jaarlijks te schenken bedrag volledig aftrekbaar voor de inkomstenbelasting. Uw belastingvoordeel kan oplopen tot 52 procent. Uiteraard is ook een eenmalige gift van harte welkom.

Nalatenschap:
Ook na uw overlijden kunt u iets voor de Stichting betekenen door STUI op te nemen in uw testament. Over een nalatenschap hoeft geen successierecht te worden betaald.