Koninklijk jacht voor vorstelijke tochten

Geniet van water en wind in een ‘royale’ ambiance

Stichting Piet Hein nodigt gepassioneerde maritieme liefhebbers uit om zich aan te sluiten als gezagvoerder bij ons vrijwilligersteam van het koninklijk jacht Piet Hein!

Als gezagvoerder ben je niet alleen verantwoordelijk voor het veilig navigeren van dit historische schip, maar draag je ook bij aan onze missie om het koninklijk jacht als nationaal maritiem erfgoed in de vaart te houden. Het zijn de vrijwilligers die de Piet Hein in de vaart houden, aan het roer tijdens de vele bestemmingen.

30-4_vacature_gezagvoerder.jpg

Verantwoordelijkheden:

• Veilig navigeren van het koninklijk jacht tijdens verschillende bestemmingen
  • Leiding geven aan het ervaren vrijwilligersteam aan boord
  • Onderhouden van het schip en het waarborgen van haar originele staat
  • Zorgen voor een gastvrije en professionele ervaring voor alle passagiers

Vereisten:

• Geldig groot vaarbewijs
  • Sterke communicatie- en leiderschapsvaardigheden
  • Passie voor maritieme geschiedenis en erfgoed
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid

Wij bieden:

• Een fijne werkomgeving op een uniek historisch schip
  • De kans om deel uit te maken van een toegewijd team van maritieme liefhebbers
  • De mogelijkheid om bij te dragen aan het behoud van ons nationaal maritiem erfgoed

Geïnteresseerd in deze unieke kans? Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier of door te mailen naar secretariaat.piethein1937@gmail.com

We kijken ernaar uit om van je te horen en samen het koninklijk jacht Piet Hein te laten schitteren op de wateren van Nederland!

* Deze velden zijn verplicht.